Arka Plan
Anasayfa » Eğitimler » 3Ds Max Kursu

3Ds Max Mimari Kurs Eğitim Programı

3Ds Max Mimari Kurs ile Mimari Alanda İlerlemek için Sıfırdan İleri Seviye Bir Eğitim Alın. 3Ds Max Eğitimi ile 3D Modelleme, Kaplama, Render ve Animasyonları tüm detayları ile öğrenin. 3D Max ve V-ray Eğitimi ile projelerinizi V-Ray'de Işık ve Gölge Ayarı ile fotogerçekçi hale getirin. Vektörel Bilişim Yetkili Eğitim Merkezidir. Sizlere Uluslararası sertifika imkanı sunar.

Uygulamalı Eğitim
(72 yorum)
100 Saat + Etüt
Ders Video Kaydı
Uzman Eğitmen
MEB Onaylı 3Ds Max Sertifikası
3Ds Max Mimari Kurs
Ücretsiz Eğitim Tekrarı Garantisi
Eğitim Garantisi
Ders Video Kaydı
Yetkin Eğitmen
MEB Sertifika
Tam Öğrenme Modeli
Bilgi İstek Formu

CaptchaImg

Eğitim Hakkında Müfredat Eğitim Takvimi Öğrenci Görüşleri Öğrenci Çalışmaları SSS Bilgi İstek Formu

3Ds Max güçlü, derin ve çok yönlü bir programdır. Bu nedenle kullanım alanı oldukça geniştir. 3Ds Max ile mimari ve ürün görselleştirme, animasyon, görsel efektler, oyunlar, sanal dünyalar ve hareketli grafik çalışmaları yapmak mümkündür. 3Ds Max, video oyunları, film, tıbbi örneklemeler, mimari çizimler, animasyon, endüstriyel tasarım ve konsept sanatı dahil üç boyutlu şekil veya modellere ihtiyaç duyulan farklı alanlarda yaygın olarak kullanılan endüstri lideri bir 3D Modelleme yazılımıdır. Çok yönlülüğü ve kullanım kolaylığı ile tanınan 3Ds Max, lider bir dijital içerik oluşturma paketidir. 3Ds Max kursu ile alanında kariyer yapmış eğitmenlerden uygulama becerilerinizi geliştirmeye yönelik harika bir 3Ds Max Eğitimi alabilirsiniz. Bu kurs ile elde edeceğiniz bilgi ve beceriler ile bilgisayar destekli endüstriyel tasarımlar, oyun modelleri, hareketli görüntüler (animasyon) ve prodüksiyonunuzun yaratıcı ihtiyaçlarını karşılayacak tüm nesneleri tasarlayabileceksiniz.

Eğitim süresi en az 100 saattir. Eğitimlerimizde Tam Öğrenme Modeli uygulanmaktadır.

3Ds Max Kursuna, isteyen ve kaydını yaptıran herkes katılabilir. Diğer yandan 3Ds Max programının özellikle spesifik ihtiyaçlar için kullanıldığı göz önünde bulundurulmalıdır. Bu kurs temel olarak aşağıdaki kişi veya gruplar için daha önceliklidir:

  • Mimarlar, iç mimarlar ve mühendisler
  • Tasarımcılar
  • Oyun geliştiricileri
  • Film ve video içeriği üreten sanatçılar ve animatörler
  • Grafik tasarımındaki bilgi ve becerilerini 3D modelleme kullanarak geliştirmek isteyen öğrenciler, tasarımcılar, web geliştiricileri, üreticiler ve mimarlar
  • İmalat sektöründe çalışanlar
  • Reklâm ve sinema sektöründe çalışan animatörler

3Ds Max kursuna katılmak için temel bilgisayar kullanım becerisi gerekmektedir. Bunun yanında tasarım alanında temel okur yazarlık seviyesinde bilgi sahibi olmak öğrenme sürecinize katkı sağlayacaktır. Ayrıca orta düzeyde İngilizce dil bilgisine sahip olmanız yabancı kaynaklardan veya resmi dokümantasyonlardan daha fazla faydalanmanızı sağlayabilir.

  • 3Ds Max ile 3D tasarımın temellerini öğreneceksiniz.
  • Çoklu modelleme araçlarıyla temel 3D grafik kavramları hakkında güçlü bir teorik bilgi elde edeceksiniz.
  • 3D çizimler yapabilecek ve nesneler oluşturabileceksiniz.
  • Mevcut 3D çizimler veya nesneler üzerinde ihtiyaçlarınıza göre düzenlemeler yapabileceksiniz.
  • 3D tasarımda becerilerinizi geliştirerek proje tabanlı modüller oluşturabileceksiniz.
  • Animasyonda ihtiyaç duyulan temel becerileri kazanacaksınız.
  • Masaüstü animasyonlar oluşturabileceksiniz.
  • Uygulama projeleriyle 3D grafik tasarımında tamamen gelişmiş beceriler kazanacaksınız.
  • 3Ds max’te sağlıklı çizim yapabilmek için gerekli ayarların tanıtımı
  • Görünümler arasında geçiş, görünümleri değiştirmek ve arayüzü özelleştirmek
  • Görüntü kontrol işlemleri, kısayollar ve pratik bilgiler
  • Nesne oluşturma kriterleri, standart nesnelerin oluşturulması
  • Nesne seçim işlemleri, çoklu nesne seçim işlemleri, isme göre nesne seçim işlemleri, window/crossing özelliği, rengine göre seçim işlemleri, seçim grupları oluşturmak ve özelleştirmek, seçim hiyerarşisi mantığı, komut hiyerarşisi mantığını
  • Grup oluşturma, grup bozma, gruba ekleme, gruptan çıkarma ve grubu patlatma işlemleri
  • Snap ayarları ve kullanımı, açısal snap kullanımı ve ayarları
  • Katmanlar
  • Pivot noktasının değiştirilmesi ve uygulaması
  • Koordinat noktasının kullanımı ve değiştirilmesi
  • Align komutu ile nesnelerin hizalanması ve kullanım alanları
  • Temel transform işlemleri (move, rotate ve scale) ve aynalama işlemleri
  • Timeline mantığı ve temel animasyon işlemleri, animasyonları düzenleme
  • Extented primatives objelerinin tanıtımı
  • Kopyalama işlemleri ve seçenekleri, array ile çoklu kopyalama işlemleri ve uygulamaları
  • Yol boyunca kopyalama işlemleri ve uygulamaları
  • Doors, Windows, Stairs, Wall, Foliage ve Rail panellerinin tanıtımı ve uygulamaları
  • Değiştiriciler listesi: bend, twist, taper, stretch, noise, wave, ripple, skew, slice, shell, cap holes, lattice, path deform, ffd komutları, chamfer, mesh smooth, turbo smoth, optimize, spherify, section, melt vb. komutların anlatımı ve bu komutlar ile uygulamalar yapılması
  • İki boyutlu nesnelerin çizimi ve özelliklerinin değiştirilmesi
  • Editable spline ile iki boyutlu objeler üzerinde düzenleme işlemleri
  • AutoCAD dosyalarının aktarımı ve düzenlenmesi
  • Editable spline modelleme teknikleri, extrude, bevel, bevel profile, sweep, lathe komutlarının anlatımı ve uygulamaların yapılması
  • Cross section ve surface komutları ve uygulamaları
  • Garment Maker ile kumaş örgü işlemleri, cloth ile kumaş animasyonları oluşturarak kumaş modellerinin tasarlanması ve uygulamaların yapılması
  • Editable Poly modelleme tekniğinin detaylı olarak anlatılması, tüm alt nesne modlarının açıklanması ve uygulamaların yapılması, yüzeylere id tanımlama işlemleri
  • Karakter modelleme teknikleri ve referans resim üzerinde karakter tasarımı
  • Loft modelleme tekniği ve uygulamaları
  • Boolean ve Pro-Boolean komutları ve uygulamaları
  • Scatter, shape merge ve terrain komutlarının anlatımı ve uygulamalarının yapılması
  • Morph komutu uygulaması
  • 3ds Max’te plugin kullanımı, en çok kullanılan pluginlerin anlatımı
  • Kemik ve iskelet sistemi oluşturma, skin işlemleri ve hiyerarşi oluşturma ve animasyon işlemleri ve uygulamaları
  • Motion Mixer kullanımı ve uygulamaları
  • Fiziksel animasyonlar, rüzgar ve atmosferik animasyonları
  • Parçacık sistemleri (Spray, super spray, particle system) kullanımı ve uygulamaları
  • Space warps ın parçacık sistemleri ile ilişkilendirilmesi, yağmur, kar, ateş, patlama gibi uygulamaların yapılması
  • Utilities bölümü araçları
  • Xform işlemleri
  • Standart kamera yerleşimi, yol boyunca standart kamera animasyonları, mekanlar içinde gezinme işlemleri ve uygulamaları
  • Standart kaplamaların hazırlanması, kaplama mantığı, malzeme farklılıkları, malzemelerin fiziksel özellikleri gibi temel malzeme bilgisinin anlatımı
  • Multi-Sub Object mantığının anlatımı
  • Farklı kaplama kanallarının kullanımı (texture mantığı, renk mantığı, yansıma, parlama, kabartma mantığı, opacity mantığı)
  • Uvw Map anlatımı ve uygulaması
  • Unwrap ile kaplama haritası oluşturma
  • Standart malzemeler ile farklı kaplamaların oluşturulması uygulamaları
  • Standart ışıkların kullanımı, ayarları, ışık çeşitleri, gölge işlemleri ve ayarları
  • Standart render motorunun ayarları ve general sekmesinin detaylı anlatımı ve render çıktı işlemleri (tek kare ve animasyon formatında), çözünürlük ayarları
  • Vray Render Mantığının anlatımı, vray render tercih edilme nedenleri
  • Vray malzemeler oluşturma, diffuse kanalı, yansıma kanalı, saydamlık kanalı, kabartma kanalı, displace mantığı, fur mantığı vb. özellikler yöntemi ile tüm malzemelerin oluşturulması
  • Işık yayan malzemeler oluşturma, override malzemeler oluşturma gibi farklı malzemeler kullanımı ve resource collector kullanımı
  • Vray Light, Vray Sun, Vray IES, Vray Mesh Light, Vray Hdri ile Vray Işıkları oluşturma ve ayarları, kullanım alanları ve uygulamaları
  • Vray Physical Camera özellikleri
  • Vray render ayarları, test ayarları, gelişmiş render ayarları
  • Fotogerçekçi render alma işlemleri için yapılması gereken son işlemler
  • Render sonrası post production işlemleri
  • PhotoShop programının çalışma mantığı
  • PhotoShop Çözünürlük işlemleri, kırpma ve kesim yöntemleri
  • Seçim işlemleri
  • PhotoShop rötuş araçlarının kullanımı
  • PhotoShop doku ve malzeme oluşturma, dokular üzerinde düzenleme yapma
  • PhotoShop layer mantığı, layer efektleri, yazı ve yazı efektleri
  • PhotoShop görüntü ayarlama işlemleri, renk ayarları, ışık ayarları
  • 3ds Max te alınan renderların farklı bir görselle kompozisyonu, sunum paftası oluşturma
  • PhotoShop’ta AutoCAD projelerini renklendirme ve boyama işlemleri
  • Camera Raw Filter kullanımı
  • PhotoShop çıktı işlemleri
  • Proje çalışması: İç mekan, dış mekan, ürün tasarımı, mekanik tasarım, mobilya tasarımı, animasyon gibi projeler olmak üzere günlük hayattaki uygulama alanlarına göre farklı uygulama projelerinin yapılması
Kasım Ayı Eğitim Takvimi
Ders Günleri Ders Saatleri Baş. Tarihi
Btş.Tarihi
Ön Kayıt
Cumartesi-Pazar 09:30-13:30 23.11.2024
20.02.2025
Ön Kayıt
Pazartesi-Çarşamba-Cuma 18:30-21:30 25.11.2024
16.02.2025
Ön Kayıt
Cumartesi-Pazar 14:00-18:00 30.11.2024
27.02.2025
Ön Kayıt
Aralık Ayı Eğitim Takvimi
Ders Günleri Ders Saatleri Baş. Tarihi
Btş.Tarihi
Ön Kayıt
Cumartesi-Pazar 14:00-18:00 14.12.2024
13.03.2025
Ön Kayıt
Pazartesi-Çarşamba-Cuma 18:30-21:30 23.12.2024
02.03.2025
Ön Kayıt
Cumartesi-Pazar 09:30-13:30 28.12.2024
27.03.2025
Ön Kayıt
Ocak Ayı Eğitim Takvimi
Ders Günleri Ders Saatleri Baş. Tarihi
Btş.Tarihi
Ön Kayıt
Cumartesi-Pazar 14:00-18:00 04.01.2025
03.04.2025
Ön Kayıt
Pazartesi-Çarşamba-Cuma 18:30-21:30 13.01.2025
06.04.2025
Ön Kayıt
Cumartesi-Pazar 09:30-13:30 25.01.2025
24.04.2025
Ön Kayıt
Ali Ünlü /
14.08.2020
Verilen eğitimden çok memnun kaldım. Cevremdeki meslektaşlarıma hep tavsiye ediyorum. Kaliteli ve eğlenceli bir eğitimdi. Teşekkürler.
Sultan Acar / İç mimar / Öğrenci
08.07.2019
Bu kursa cok büyük beklentiler içinde ve heyecanla başladım.Gerçekten büyük bir memnuniyet ile bitiriyorum.Gerek hocam gerek idaredeki hocalarım çok ilgililerdi.Vektörel bilişim hayallerimi gerçekleştirme adına attığım ilk adımdı. Teşekkürler
Dilara Kılıç /
29.04.2019
Hocanın dersi işleme stili ve anlatımı çok iyi gerçekten yol aldığıma inanıyorum
Baran Karahan / Öğrenci
27.01.2017

 Beklentilerimi karşılayan bir eğitim aldığım için mutluyum.Teşekkür ederim.

Ahmet Emin Navruz / Mimar
09.12.2016

Eğitim sürecim başarılı geçiyor çünkü eğitmenimizle birlikte yaptığımız çalışmalar başarılı ilerliyor ve benim için katkısı büyük. Teşekkür ediyorum.

Neslihan Tokat / Mimar
10.11.2016

Daha önce gittiğim 3ds max kurslarına kıyasla, konu anlatımı sıralaması,verilen ödev zamanlaması ve bunların gözden geçirilmesi, konuların anlaşılabilirliği ve kullanılabilirliği açısından çok çok iyi.Eğitmenlerin aktif ve profesyonel çalışmalarının rolüde büyük. Bu anlamda çok memnun kaldım.

Murat Adak / Jeoloji ve Kalite Kontrol Mühendisi
09.11.2016

Eğitimi aldığım için gerçekten mutluyum, başarılı bir eğitim süreci oluyor benim için. Teşekkür ederim.

Burakhan Şahin / Öğrenci
02.11.2016

 Kurs ve eğitmen gayet disiplinli çalışıyor. Eğitmenimiz konusunda çok bilgili ve uzmandı. Aldığım eğitimden çok memnun kaldım teşekkür ederim.

Mimarlık ofisleri artık sadece 2 boyutlu çizimleri değil 3 boyutlu gerçekçi görseller ve videolar talep etmektedirler. Bu yüzden 3Ds max eğitimini almalısınız.

Vray bir render motorudur. 3Ds Max programı içine eklenti şeklinde kurulabilir. 3Ds Max'te modelleme yaptıktan sonra VRay ile render ayarlarınızı yapıp çıktılarınızı alabilrisiniz.

Yaklaşan Eğitimler

3Ds Max Mimari Kursu
23
Kasım
2024
Cumartesi - Pazar
09:30 - 13:30
3Ds Max Mimari Kursu
25
Kasım
2024
Pazartesi - Çarşamba - Cuma
18:30 - 21:30
3Ds Max Mimari Kursu
30
Kasım
2024
Cumartesi - Pazar
14:00 - 18:00
Öğrenci Yorumları

vitrin Yorum AdSoyad
Ali Ünlü
14.08.2020
Verilen eğitimden çok memnun kaldım. Cevremdeki meslektaşlarıma hep tavsiye ediyorum. Kaliteli ve eğlenceli bir eğitimdi. Teşekkürler.